28.11.2010

For 20 år siden ...

... kom det en nydelig liten jente til verden. En jente som det viste seg at jeg ikke skulle klare å leve uten. Min besteste bestevenn Airina, har bursdag i dag. 28. november blir hun 20 år, og i nærmere 13 av de har hun vært min beste venn.
Snill, omsorgsfull, morsom, ironisk, flink, målrettet, smart, hjelpsom, forståelsesfull, er alle ord som beskriver Airina. Hun er alltid der om det er noe selv om vi bor 6-7 timer unna hverandre.
Skulle gjerne vært i Oslo sammen med deg, men jeg vet at Renate og Erik passer godt på deg, så jeg greier vel å vente en liten måned.
Gleder meg til å være mye sammen i jula, og nå skal vi virkelig slå oss løs på byen som de
20-åringene vi er!

Glad i deg Ace!



We're sleeping late but we're not lazy
We're getting older but we're still crazy
I'm so glad that I have these Friends O' Mine
So glad that I have these Friends O' Mine
So glad that I have these Friends O' Mine

~Bowling for Soup

Ingen kommentarer: