09.12.2010

Home sweet home

Gjett hvor jeg er! Jeg er hjemme i Fræna. Pusen stilte til og med gladelig opp på bildet denne gangen. Nesten hvertfall.
I år ble det en veldig tidlig juleferie for min del, og det er veldig deilig. Skal selvfølgelig jobbe litt når jeg er her, men kaller det juleferie likevel.
I går var jeg tentamensvakt på Fræna videregående. Det var helt greit det altså. Ikke akkurat gøy, men helt greit. Det var litt rart å komme tilbake til gamle skolen min da. Kjente ikke en sjel, og de eneste som sa hei til meg var lærerne. Hmm..
Det var deilig være på den andre siden for en gang skyld da. Bare se på alle de stakkarene som satt der med ihjeltydge blyanter å svettet over matte-tentamenene. Been there, done that.

I dag derimot har jeg fri, og har sett God Morgen Norge, spist frokost og nå tenkte jeg å ta meg en tur ut å nyte snøen.

Ingen kommentarer: